Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Marängen 09-06-14

Av Dessi - 15 juni 2009 07:33

Här är hon, donnan! :) Det finns bilder på henne i tidigare inlägg som är en månad gamla lite drygt, det gör ju lite att vinterpälsen ramlar av! :-))

 
 
Anna

Anna

15 juni 2009 09:38

Hon är fantastisk! Men hur sjuttan gjorde du för att få av pälsen??? Axel vägrar släppa sin! Jag blir galen!Fasen vad lika dom är annars.....Men du har samma problem som jag när man ska fota ser jag, dom liksom reflekterar allt ljus på nåt sått o ser ännu vitare ut på bild!
Kram

http://www.coolqh.com

 
Marie

Marie

15 juni 2009 20:18

SNÖVIT!!! Shit o hålla ren den du på tävling....
*gråter en skvätt för Dessi*


....läcker!

http://western.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Petra

15 juni 2009 20:34

Wow! Hon ser ju bedårande ut! Kan du inte skicka bilderna till mig på mail, så kan jag uppdatera lite?

 
Lotti

Lotti

15 juni 2009 20:51

JÖSSES vad hon har blivit långbent och SNYGG!!

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Ingen bild

Dessi

15 juni 2009 20:51

Anna, Ja vinterpälsen släppte självmant, Debbie har dock lite långt hår kvar på sidorna som sitter rätt bra fast än alltså...ser lite töligt ut. Ja jag säger ju det, Axel o Marängen hade gjort sig som två parhästar :) Lika som bär nästan :))

Marie, Jo hon ser snövit ut, och ja jag har badat henne inför fotningen, och ja, nu e hon skitig igen :-)) Hon är reggad som palomino overo men jag tror hon är nån slags palomino/roan/sabino/overo/skum variant :) Förhoppningsvis färgar hon väl ut lite till.
Jag har oxå funderat på om man måste gå upp mitt i natten innan tävling o bada så det inte hinner gå så många timmar som hon kan skita ner sig på...
Men du Marie, jag har jag hört att du e bra på att grooma ;-) e du dyr? :-))) Anna kan man säkert få att visa henne :)
Själv tänkte jag isf sitta på läktaren å käka chips o heja på :)) -och kolla när min häst vinner :-))) hehe!

Petra, Jag slänger iväg bilder i mail på stuberten! :)

Kramar!! :)

 
Ingen bild

Dessi

15 juni 2009 20:55

Tack Lotti! :) Ja hon är faktiskt helt underbar på alla vis! :)

 
HaNNa

HaNNa

15 juni 2009 23:40

JISSES vad hon knakar på! =)

http://malumbub.blogg.se

 
Marie

Marie

16 juni 2009 23:06

Ja du jag är en jävel på att grooma vetu...och billig är jag också...*asg*
Dock gillar jag inte tidiga mornar...*hmmm*

Och visst kan du få Anna och visa henne...hon brukar ju visa galningar som slår på rygg då och då...*skrattar så jag nästan ramlar av stolen* Så hon har vanan inne, det har jag sett med egna ögon.....

http://western.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katarina

17 juni 2009 00:31

Hon är allt jättevacker ! Gör verkligen skäl för sitt namn :) en riktigt sockersöt maräng :))
P.s Trixie kramar tebax !

 
Ingen bild

Veronica

21 juni 2009 23:01

Oj oj oj vilken suger pie det blivit av henne :o) Hon är super socker söt :o)

 
Ingen bild

Jaana

20 juli 2009 19:47

Oj vilken beauty! Gillar hennes uttryck...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards