Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Fredagsvideo

Av Dessi - 18 december 2009 09:32

Ja, det var då märkligt att man inte hinner med att blogga (eller nåt annat heller för den delen) när man jobbar! piew! tur att det är just fredag så jag kan få svimma av när jag kommer hem ikväll....

Det verkar iaf inte bli så mkt mer än fredagsvideos som det verkar, jag har iaf tagit lite nya bilder på hästar o katter bl a som jag tänkte lägga ut endera dan...eller ja, NÅN gång ska det väl bli av iaf   


Nåja, video ska det bli innan jag hastar iväg till das arbeit, idag känner jag att jag behöver all energi jag kan frambringa så därför river vi av en riktig rocklåt som får det att rycka i bena!

Clutch  med Electric Worry, såå bra! Går även en slinga ur den här på tv-reklam för nåt zombie-spel, bara en parantes:)

Piggnar ni inte till av den här då vet jag inte :-) skruva upp and rock on!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards