Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Dessi - 19 juni 2009 11:24

Det trodde ni kanske att jag hade glömt? :-) Men näej då, jag hann inte förra fredagen men idag ska jag bjuda på en av världens skönaste karlar: Eddie Vedder!! Aj lav him!! värry match! Det är en dröm jag har att se honom live på ett eller annat sätt :)

Lyssna o njut! :))

Av Dessi - 19 juni 2009 11:19

Idag är det midsommarafton, här fortsätter dock fölvakandet så jag vet inte riktigt om det blir så mycket firande direkt. En kompis föreslog att vi skulle ge henne en mobiltelefon så hon kan ringa om hon ska föla ELLER få henne att lova att hon inte ska föla ifall vi vill åka iväg några timmar, vi får väl se om vi törs det. Jag tror inte att det hjälper med vare sig mobiltelefon eller tvinga Gullan att lova :-))


Ha en underbar midsommarafton!!


Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards