Alla inlägg under maj 2010

Av Dessi - 25 maj 2010 00:00

Då var det väl dags för ett inlägg kan man tycka :)
Februari var det visst sist...bara jag säger Februari tyst i mitt huvud så reser sig håret på armarna :S huvva!
Men nu så, börjar det arta sig! kanske inget badväder än precis men värme nog att ha t-shirt på sig iaf :)
Idag har jag haft lite måndagsångest som jag brukar ha på måndagar...gräsänka är man oxå och självklart passar problemen på att hopa sig när man är själv med hus o hem :S  Men det är synd att klaga för det kunde ju varit värre!
 
Vet inte om ni har samma survival-kit i handväskan som jag men jag blev nästan chockad själv efter en inventering i handväskan...jeus säger jag bara! här kommer en helt ocensurerad lista på vad jag har i min handväska! :-)
 
-Pennor, blyerts och bläck flera av varje sort
-Småpengar, alla valörer
-En femtiolapp
-Två tjugolappar
-Ett sykit med tråd, nål o sax
-Nagelfil
-Tops
-Bomullspaddar
-Hårklämmor stora och små
-Skoputsduk
-Använda biobiljetter till Kung Fu Panda
-En prislapp på ett grimskaft för 65kr (har jag säkert "gömt" för mannen :) )
-Ett recept på hemmagjort flugmedel
-Bajspåsar
-En nyckelring utan nycklar
-Nyckelring med nycklar
-Kam
-Trasig hårklämma
-Skohorn
-Halstabletter
-Plånka
-Tjockstrumpor
-Videoband till gamla videokameran
-Teskedar
-Shellkvitton
-Icakvitton
-Systembolagskvitton
-Diverse lappar
-En Bh
-Ipren
-Eezeneo
-Hårsnoddar
-Deo
-Öronproppar
-Påsklämma
-Frimärken
-Olika visitkort
-Gem
-Nässpray
-Trosskydd
-Plattång
-Panodil
-Tuggummi
-Ballong (???) :-)
-Bokningsblock
-Goldwellreklam
-Hårtoning
-Hårspray
-Läppglans
-Diverse smink
 
Japp, det var alles och jag märker ju att jag får ta o lägga i silvertejp o kanske en skruvmejsel oxå sen är det nog komplett. McGyver hade blivit tårögd om han sett hur väl förberedd jag är på vardagens eventuella obekväma situationer :))
 
Men nu ä rä natta!
 
Gnatt!
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards