Alla inlägg under juli 2010

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger fortfarande i Stockholm hos våra släktingar så jag har inte fått tillbaka alla bilderna därifrån än. Men jag fick ju en skiva av Petra med alla bilder jag skickat till henne under åren -vilket var en bra bit över 1000st!!! :) Och när jag bläddrade bland gamla bilder o ömsom log o ömsom torkade tårarna -då inte alla som fanns med på bilderna är i livet längre så hittade jag ju några jättesöta valpbilder på Lova!!   Alla valpbilderna jag hade/har ligger på hårddisken som varit paj så det var ju skönt att hitta några iaf tills jag får tebax hårddisken o kan säkerhetskopiera alla både på skiva och extern hårddisk numera! :)

Så söt hon var! eller ja det är hon ju nu med men man kan ju knappt tro att hon varit så liten en gång i tiden :)

På dom fem översta är hon 7 månader o på dom andra är hon 4 månader :)

                      


Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död...

Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns inga ord som är fina nog....för mig var han världens bästa helt enkelt.....vila i frid gamle vän nu slipper du ha ont mera. Ta hand om Dox, Lillis och Winona i hästhimlen...nu är du fri......du kommer alltid finnas i mitt hjärta....

              

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer på en stege !! Jag får väl lägga ut en före och en efterbild sen när det är klart :)


Ha en fin söndag!!


Bjuder på den här videon så ni kan fnissa lite :)


Ovido - Quiz & Flashcards