Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Dessi - 17 juni 2009 21:43

Att ikväll pendlade jag Gullan och enligt min pendling så visade det att det ska bli ett sto! :-) Så det ska bli väldigt intressant o se om blir så :)

Nu är jag ingen pendlingsexpert precis men jag tog min vigselring och jag kom på sen att det kanske ska va gult/rött guld?? Min är i vitt guld...är det någon där ute som vet? eller duger det med vilket material som helst? Inte vet jag men som sagt, lite spännande är det :) Blir det en hingst får man väl skylla på pendlaren (moi) :))

Jag tryckte ut lite ur juvret och det ser inte ut att bli inatt heller...men det där kan gå fort har jag fått lära mig och Gullan är en riktig lurifax när det gäller fölningar. Jag håller er uppdaterade :)


Kramen o gnatt!


Jo en sak till, man ska inte knyta skorna och äta sura godisar samtidigt, jag säger bara det! :)

Av Dessi - 17 juni 2009 19:16

ännu inget föl o det verkar inte precis på gång heller *suck*. Men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge! :-)

Det är en rolig tös i Jeppes klass som oxå väntar för hon vill köpa fölungen säger hon :)) Jag har dock svårt att tro att en nioåring varken har pengar, kunskap eller tid för en fölunge men det är lite gulligt av henne att alltid nyfiket fråga om fölet är fött än så fort hon ser mig :))

Nåja, vi väntar på...jag har beställt en med mera färg på än fjolårets goding (Marängen) hon är vacker som en bröllopstårta men ack så "rolig" (not!) att hålla ren...Men va fasen det finns ju täcken o schampo, och folk som groomar billigt har jag hört :))


Nu blir det kaffe!


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards