Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Dessi - 10 juni 2009 21:36

...blogga så väldigt alltså. Vi skulle grilla med Jeppes klass men det blev inställt pga vädret, istället var klassen i jympahallen o där skulle minsann lekas lekar :S sånt hatar jag verkligen, tror att det kan grunda sig i att jag är så jäkla kass på sånt, hur eller hur så hatar jag det o vägrade o va med, jag passade på att hälla i mig 18 koppar kaffe o småprata lite med några andra mammor som inte heller ville va med :)

Jag hann oxå med att klippa grabbarna innan idag o det var ju tur, ett tag tänkte ja nästan att dom två skulle vara dom enda långhåriga barnen på skolavslutningen o det hade ju inte varit bra, min äldsta pojk sa att han var trött på att ha pälsmössa nu! :P nu ligger den pälsmössan i soptunnan på salongen :)

Idag har jag oxå kännt ett starkt begär att äga en brown eller bay overo! ja från det ena till det andra kan man säga :) det finns ingen som råkar ha en sån i bakfickan? :-))

Men nu tänkte jag faktiskt skutta i säng, Gnatt!

Av Dessi - 10 juni 2009 10:46

jag är trött idag, känner mig som Morgan brukar säga, ett utsketet äppelmos :) Idag har jag massa tråkigt o göra som pappersdret o tvätt o städ. Inget föl än, o ja väntar o väntar...

Ska ta mig en kopp kaffe till o se om jag får nån fart, fast jag skulle vilja göra som missen i videon nedan :)

Kanske orkar blogga mera sen men NU måste ja ha mera kaffe!!

Ovido - Quiz & Flashcards