Alla inlägg under januari 2010

Av Dessi - 8 januari 2010 11:28

Ja jag har varit lite ledig, jag tog tom ledigt från blogg o hela skiten. Rätt gött faktiskt :)

Men nu är det snart dags att börja jobba igen , lite speed brukar man tappa när man varit ledig men det är helt otroligt hur snabbt man gör det, av erfarenhet så vet jag att man kommer snabbt in i det igen så jag får väl lägga på en rem direkt så är man snart tillbaks i gamla takter :)

Nu får jag be om ursäkt till alla vinterälskare men jag tänkte passa på att klaga lite på den förfärliga kylan!! Jag tycker alla verkar tycka att det är så himla fint o trevligt med vinter! Jo om man bor i en lägenhet eller litet radhus eller nåt där man inte behöver skotta ryggen av sig eller oroa sig att vatttnet fryser i stallet o sådär. Då är det säkert både jättefint o kul. Jag tycker oxå att snön o kylan varit ett skönt avbrott ifrån allt regnande o lera o skit men tack nu räcker det med snorkallt. Å varför kan det inte vara normalt?? alltså lagom kallt med lagom mkt snö?? måste det vara endera eller?? ja ur led är tiden var det nån som sa...

Men idag är det iaf sol så man får väl va glad för det antar jag :)

Ja ska iaf slänga in en fredagsvideo, det kan behövas :)

En helt underbart söt sång av jättesöta Corinne Bailey Rae.

Ha en underbar fredag!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards