Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Dessi - 3 juni 2009 20:15

e jag...

Det börjar ta på en att hålla det här arbetstempot! Idag skulle jag som sagt vara ledig men jobbade till kl 13. En bra tid att sluta iofs men sen skulle det handlas o lagas mat o tvättas o dammsugas o rensas lådor, fixa hästarna etc etc o så var den här dagen oxå till ända. Men imorgon är det iaf torsdag o sen är det veckans favvodag för mig iaf :-))

Jag väntar o väntar på Gullans föl, den ska komma den 16e om man ska va petig men jag väntar o väntar ändå. Nyfiken som en gnu om den kommer att vara en kopia av syrran eller om det blir nåt helt annat! :-)

Gullan har aldrig fått nån hingst förut så det borde på nåt vis bli det i år men vi får se, vi får se! Glöm inte o gissa vilket det blir på "omröstningen" uppe till höger här på bloggen :)

Det känns som sängen kallar allaredan! men jag ska bjuda på en rolig video så ni kan gå o lägga er med ett smile på läpparna ikväll :-) eller ja, om ni har lika dålig humor som jag o vissa andra då ;-)


Kramizar!

Ovido - Quiz & Flashcards