Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Stort GRATTIS till min "lille" son idag! :-))

Av Dessi - 29 april 2009 19:19

Idag firar vi min son Tobias födelsedag :-)) Han fyller 7 år idag och vi har ätit tårta OCH pizza, den som fyller år får välja mat på sin födelsedag o då valde Tias pizza så man är hyfsat mätt nu :-))

Stort grattis till min lille älskling som börjar bli stor!! :-))

 
 
HaNNa

HaNNa

30 april 2009 08:13

Grattis från oss!

Vilken härlig bild!

http://malumbub.blogg.se

 
Marie

Marie

30 april 2009 09:00

Tycker du inte tiden går sjukt fort??? Jag blir mörkrädd ibland...
Grattis till sonen,

Marie

http://western.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

30 april 2009 11:52

Har startat en ny hundblogg efter mycket övertalning och moget övervägande... Provar så får vi se vad som händer... Välkommen att titta in du oxå! http://hundblogga.blogspot.com/

Passar på att önska dig en riktigt härlig valborg!

http://hundblogga.blogspot.com

 
Dessi

Dessi

1 maj 2009 08:57

Tack så mycket för alla grattishälsningar till sonen! Hoppas alla haft en trevlig Valborg! :)
Ja visst e pojkarna coola i badkaret :) bäst o ha simglasögon på :-))
Ja som Marie säger, tiden flyger så man undrar vart man varit egentligen under det senaste decenniet?? Ja menar 7 år!! Jag har ju precis fått honom...och stora grabben fyller 9 år om bara 6 veckor...Gu va gammal jag känner mig ibland -men bara ibland :) man är ju inte äldre än man gör sig har jag hört :-))
Nu ska vi städa o röja här för vi ska ha barnkalas idag så det är bäst att sätta fart!
Härligt Marie S att du börjat hundblogga igen!! :-)) jag ska kolla in o länka dit så fort jag bara har tid o sitta ner en liten stund igen :-))
Jag ska kolla in alla era bloggar o se vad ni haft för er lite senare då det lugnat ner sig här!! :-))
Soliga kramar, Dessi

http://www.des.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards