Alla inlägg den 7 april 2009

Av Dessi - 7 april 2009 20:13

Ja nu närmar sig påsken med stora steg, ska bli så erbarmerligt skönt att vara ledig en fredag för en gångs skull.

Jag har lite dåligt samvete för att barnen får vara på fritids hela påsklovet men jag hade helt enkelt inte råd att var ledig, så är det med det.

Jag ska iaf sluta vid 16 imorgon, jag har ju jobbat till 19 igår o idag, på torsdag blir det nog till 19.30-20.00 sisådär så jag ska som sagt försöka sluta lite i vettig tid imorgon, tänkte oxå passa på att rida min guldklimp La Luna -så länge jag har henne kvar... Hon är ju inte såld än men det är folk som både varit o tittat och hört och vill/ska komma så jag känner på mig att det bara är en tidsfråga....

Hockeyn missar jag oxå, parabolen har liksom hakat upp sig eller nåt, man kan inte se på den iaf, nån som vet vad det står månne? :)

Nu ska jag hänga tvätt o hoppa i duschen, får ladda för en hektisk dag imorgon oxå!

Kram, Dessi

Ovido - Quiz & Flashcards