Alla inlägg den 14 april 2009

Av Dessi - 14 april 2009 22:18

Jag har ju funderingar på att vaccinera mig mot TBE, det liksom kryllar ju av fästingar här och jag har en kund som blev smittad av en fästing och hon blev verkligen jättesjuk och är fortfarande inte bra.

Höftade att det kommer gå lös på 1200kr för oss alla fyra, inte precis billigt men skulle man åka på den där dreten skulle det kosta mig långt mer än 1200kr kan jag säga. Så jag vi får helt enkelt ta o göra det ändå.


Det hade varit bra om man kunde vaccinera sig mot lite sårade känslor oxå, har haft en osynlighets deja vy idag igen och fast jag hade bestämt mig att inte låta det komma innanför skinnet så gjorde det.


En annan tråkig nyhet som mest gör mig uppgiven är att en katt jag placerat ut för några år sedan inte är önskvärd längre. Allergi verkar vara nåt som blir allt vanligare, dock får man en känsla av att det är oxå lätt att ta till ibland, men jag får lösa det oxå, jag vill helst hitta ett nytt hem år honom själv så jag vet vart han hamnar och att han får det bra. Det är en av dom vackraste katterna jag känner så det måste vara någon som verkligen vill ha en katt och inte bara kärar ner sig i en stooor och fin katt som man sen tröttnar på.


Just idag kändes ett radhus i närheten av en storstad som väldigt lockande, att ha EN häst som man hyr in i nåt stall, helinackordering. Ja, inte helt tokigt egentligen. Men det blir ju väldigt svårt att bestämma vilken av hästarna man skulle behålla isf så jag får nog bo kvar ett tag till här. I ensamhetsskogen.


Nä jag tror jag går o lägger mig nu, kanske känns bättre när man har söve.


Gnatt! D.

Ovido - Quiz & Flashcards