Alla inlägg den 13 april 2009

Av Dessi - 13 april 2009 09:41

Hoppas alla haft en bra påskhelg?? Vi har mest varit hemma, snickrat staketet runt ridbanan i stort sett klart, sen släppte vi ut Kråkan Cole -busigaste busungen men oxå den sötaste man kan tänka sig :))

Igår hade vi lite action i Lillhult då grannen kom över och sa att en av våra katter jagat upp en av deras i ett träd. Och jo mycket riktigt satt den lilla kraken o skrek högst upp i en tall. Kalle, katten som antagligen var boven i dramat låg o fnissade o gnuggade tassarna en bit bort.

Vi försökte ju locka ner grannens misse men han var ju vettskrämd så det kunde vi nog glömma. Men Peter som är nästan som både tarzan o hulken tog helt enkelt o klättrade upp i tallen o tog ner katten. Så det gick ju bra:)


I fredags var jag på tävlingar på Greva och hejade på mina vänner som tävlade sina åringar i halter, det gick mycket bra för båda och jag säger STORT GRATTIS! till Joakim & Bruce och Anna & Britta!!


Jag försökte ju ta lie bilder på Kråkan Cole igår med täcke på då han ju ska vara modell för ett föltäcke, ja tjenare, jisses vilket spring i bena han hade :)) så det blev mest actionbilder på honom, jag hade tänkt mig lite mera posebilder men jag får nog göra ett nytt försök idag :))

 Jag lägger ut bilder på honom från igår här under.


Vill oxå passa på att Gratulera Nicke på födelsedagen!! grattiskramar från oss :)


Nu ska jag ut o mocka!Kramen, Des.

Ovido - Quiz & Flashcards