Alla inlägg den 2 april 2009

Av Dessi - 2 april 2009 18:30

Finns det någon som vet hur man ska få bort fjunet på Leonergeröron? Våran tik är ju tre år nu till sommarn o jag fick höra av en kund att hon inte ska ha det där fjöset på örona kvar. Vi har aldrig haft leon förut o jag har inte tänkt på mkt på flufföronen, jag tycker dom är ganska söta :) Jag fick höra att man ska rycka håret strå för strå o det provade jag, det gick väldigt bra till en början men ju längre upp på öronlappen man kom så satt håret hårdare fast o då slutade vi. Kan man inte bara ta en sax o klippa bort det då? Jag gillar ju saxar så :))Nån som har nåt tips? :)


Så var torsdagen klar oxå :)Gött! Den annars ganska stressiga torsdan blev lugnare än väntat då det inte blev ngn Rock n roll idag. Min minsta pojk går nämligen på rock n roll men idag var dansinstruktören sjuk. Jag belv dock tvugen att åka in till stan ändå o lämna papper till revisorn. Men det tog ju inte så lång stund, lite dumt att det inte blev nån dans idag då man ju inte bokat in några kunder då kvällstiderna annars är ganska attraktiva men men då blev det väl en lugn kväll då.Och nej, inget föl än....men nu måste det komma snart helt enkelt, men det har jag iofs sagt i tre-fyra veckor nu så....Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge!

//Dessi

Ps, bilden på Lova är tagen i februari, vi har barmark här oxå nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards