Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Nu ska jag ta o smitta er!! :-))

Av Dessi - 17 april 2009 07:49

Med min Fredagsentusiasm!! Jag älskar fredagar och kan är oftast på ett strålande humör! så även idag trots lite lätt huvudvärk, så nu ska ni titta på videon jag länkar till, skruva upp ljudet högt på datorn och kom på er själva med att sitta o flina brett :-)) Man KAN inte moststå det här :-)) Jag älskar denna iaf :-)) och kan no se på den hur många gånger som helst :-)

Själv ska jag åka o jobba men ha en toppenfredag allihop!

Kramar, Des.

Ps ni får kopiera länken o klistra in i adressrutan då jag inte kan få till en sån där videogrej på min blogg (Hanna hjälp!:) )

http://www.youtube.com/watch?v=-_2gW3zwMMQ  
 
Ingen bild

Marie

17 april 2009 18:59

=/ Hoppas smittan inte är långvarig! ;-) Hoppas du får en riktigt skön och go helg!

Kram po di!

 
HaNNa

HaNNa

17 april 2009 21:09

Det där fixar vi. =) Jag ska bara sluta andas som Darth Vader, så kommer jag förbi.

*kollar videon*

http://malumbub.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

18 april 2009 10:00

Till höger om videorutan på youtube hittar du 2 länkar, den översta är endast en "enkel" länk men den andra, den nedre elelr där det står "bädda in" (om du nu har det på svenska vill säga...) Det är DEN länken du ska kopiera och lägga in här där det står "embed".

Svårare än så är det faktiskt inte! (Annars hade inte jag fixat det!!!) Prova ska du se!

Good luck!!!

 
Ingen bild

Dessi

18 april 2009 10:43

Åhå! Det ska jag prova när jag kommer hem sen! Nu ska jag hämta småhästarna :))
Kram po di du mä! :-)

 
Ingen bild

Marie

18 april 2009 12:12

Ja du klarar det! Så nu vill jag se en snygg videoruta med en bra Hammerfall-låt i din blogg! Bara så!!!

 
Ingen bild

Dessi

19 april 2009 10:01

OK :-) jag ska göra ett försök sen då :-))
Kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards