Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Dessi - 31 augusti 2009 21:35

Ja jag kan inte hålla mig! :-) Vi drar på med Tribute oxå! Hittade tyvärr ingen bra video men det här får väl duga då :))

For all of us who lööves Tenacious D!

Av Dessi - 31 augusti 2009 08:57

Sitter här på måndag morgon o försöker peppa upp mig, det är ju bara fem dagar kvar till nästa helg! *harkel* nä det hjälpte inte precis, det brukar gå bra bara man kommer iväg till jobbet o kör igång.

Nåja, jag brukar kolla på youtube på lite kuliga grejer när man behöver peppa upp sig o fnissa lite o här lägger jag ut ett klipp från serien Tenacious D, den gick på tv för några år sedan, helt sjukt program men ack så roligt :) Mera sånt på teve! Vi behöver Skratta Mera!!! :)

Jag är stor fan av Jack Black, han bara är kul liksom, o det räcker långt hos mig :))

Ha en bra måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards