Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Dessi - 18 augusti 2009 23:42

ja både man o svans måste bli fint!! Debbie tänker nog gå i mattes fotspår! ;-)))

Av Dessi - 18 augusti 2009 23:25

Gubben har åkt till Stockholm o då drabbas jag nästan alltid av "jag kan inte sova" fenomenet. Min högst personliga teori är att det är några gamla lejontakter som sitter i, man vaktar flocken typ. Eller så är det bara gamla hederliga hjärnspökena som tycker att vaken är bättre än sovandes. Tur att internet finns då :)

Sen skulle jag vilja passa på att säga BU FÖR BETE!! Så, nu var det sagt! Jag har varit en människa som tyckt att man ska ha så naturlig hästhållning som möjligt, men jag börjar banne mig bli mer o mer anti alltså. Bete innebär för mig ständig oro, ett jäkla spring, sår o andra småskador, insektsbett o jävelskap och nu det senaste o värsta ÖVERBEN!!!! :-((((( Jag vill inte ha det o det ska inte va där!! Jag har känt mig både ledsen o arg över detta men det hjälper ju föga. Så om det finns någon som har ett endaste litet tips eller husmorsknep för att bli av med det så för guds skull säg till mig!! 

Gnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards