Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Dessi - 11 augusti 2009 08:24

...barnen åkte till mormor o morfar igår så det var helt tyst när jag gick upp...konstigt o kusligt nästan... Jag är nog en ganska så hönsig mamma som helst vill ha dom hemma hos mig alltid alla dar, jag var tom tvungen att ringa o kolla så dom kom fram ordentligt fast dom åkte med mormor o morfar :) Men det hade dom så jag kunde sova lugnt iaf.


Igår var första arbetsdagen efter semestern och jag överlevde :) Jag har iofs jobbat lite här o där under semesterperioden men mentalt var det lite jobbigare att förbereda sig på "allvaret". Visst, som egen kan man styra o ställa själv över ledigheten men ledig blir det ju inga pengar av, det krävs lite diciplin och lite självtvång :)


Nähej nu är det dags igen, bäst o åka så man kommer före kunderna iaf :S :-D


Ha en bra tisdag!


Ovido - Quiz & Flashcards