Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Dessi - 14 augusti 2009 19:17

För kan ni tro, mitt modem slutade att fungera efter gårdagens åskoväder!! Och som den internetberoende människan man är så är ju ett trasigt modem faktiskt en tragedi som jaa, har katastrofvarning.

Men då jag är gift med en man som har ganska stor förståelse för mitt beroende hade han fixat modemet lagom tills jag kom hem från jobbet :) allt frid o fröjd :) Och jag kan lägga ut fredagsvideon som är ett måste juh!

Idag känner jag för att grilla o dricka vin o sitta o tjöta, finns det någon som känner som jag så kom hit för bövelen :-))

Videon idag blir 30 Seconds To Mars med The Kill som är en av världens bästa låtar med ett av världens bästa band!! OCH som grädden på moset en av världens snyggaste sångare! :-)) Bara att skruva upp o njuta :-))

Ha en skön fredag!!

Ovido - Quiz & Flashcards