Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Dessi - 25 augusti 2009 09:18

Så, nu kommer bilderna oxå :) På sista bilden så har nog Diesel tänkt o longera matte Fredrika! :-)) hehe!

Av Dessi - 25 augusti 2009 09:00

Urk! jag vill inte jobba idag! känner mig helt trött o skulle behöva vara hemma o städa, inte för att det är så kul men väldigt befriande när det väl är gjort :) Fint väder o så ska man vara inne! :S -När man kunde tränat häst!


I helgen som var så var vi på clinic hos Anna www.coolqh.com jag o Debbie. Det var en Halter LL clinic för youngsters o den behövde vi då sannerligen!! Det är minsann inte så lätt att få fart på en åring som inte är rädd för fan själv. Debbie tyckte att Halter verkade tramsigt, så det lär vi få träna på!!

Debbie är tjejen som inte precis känslig, på gott o ont. Men roligt hade vi även om jag bet mig i läppen o smackade så hela käften värkte och även om det inte gick så speciellt bra så är det sånt här som triggar mig, skam den som ger sig! Stort TACK! till Anna o alla övriga deltagare för en rolig o givande helg :-))

Måste ju oxå, som den malliga uppfödaren jag är, få lägga ut lite bilder på allas våran Diesel som oxå var med på clinicen. Han är två år nu och ser mycket lovande ut för reining, där kommer han att dominera. Så är det med det :-)) Diesel är halvbror till Debbie, dom har samma mamma, vilket syns i ansiktet tycker vi.

Jag hade bara med kameran på söndagen och eftersom jag själv var med så blev det bara bilder på Diesel men det ligger fler på Annas blogg www.coolqh.bloggagratis.se

Bilderna på Diesel kommer i sep inlägg för nu ser jag att jag glömt o ladda upp dom :S

Håll ut!


Ha en bra tisdag! mitt mål är att stå ut typ.

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards