Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Fredagsvideo! :)

Av Dessi - 13 november 2009 09:17

Idag är det äntligen fredag! Älskar ju fredagar som bekant, det är den bästa dagen på veckan, hela helgen ligger framför en och nästan alla är på bra humör :) Att det är fredagen den 13e skiter vi i, det är en bra fredag det oxå! -säger jag nu när jag sitter stadigt på min stol, jag kanske får ta tillbaka det där i kväll, vi får väl se :)

Jag vaknade med huvudvärk i morse som jag desperat försöker bota med kaffe nu, fast jag tror inte att det är kaffe-brist-huvudvärk utan det känns väldigt stiff i Trapetius (om det stavas så?) ja, i dom är jag väldigt spänd iaf så det är nog därför.

På söndag kommer en av mina katter hem, ja en som flyttat för flera år sedan och som har fått byta hem igen och igen, så nu satte vi stopp för det och tar hem honom innan vi hittar honom på annons på blocket som orm-mat eller nåt annat hemskt. Här får han stanna tills rätt hem dyker upp och han ska stanna inom vänkretsen har jag bestämt mig för. Han kanske blir kvar här för alltid det vet man inte heller men jag tror att hans Son (Molle) och hans Sonson (Harley) och kanske gammelfarfar (Zeb) och sist men inte minst kramkatten (Kalle) kanske har lite åsikter om det, det var ju ett tag sen han bodde hos om man säger så men vi får se. Ska försöka ta lite bilder på honom o dom andra med förståss o lägga ut :)

Nu blir det fredags video och den här gången tänkte jag faktiskt ta en ny låt för omväxlings skull. Landets stolthet, Kent levererar igen -som vanligt då :) Kent blir man aldrig besviken på!
Låten blir idag Vals För Satan (Din Vän Pessimisten) från nya skivan Röd, det är så man blir tårögd Flört


Ha den bästaste fredagen ever! Kram!


 
 
Anna

Anna

13 november 2009 10:34

Åh jag hade velat ha gammelkatten.... men törs inte ens andas en sådan sak här hemma 'harkel* förstår inte varför....

Gillar inte Kent. KAn du inte ta nåt med Gn´R, Whitesnake, Def Leppard eller varför inte Lordi! Eller country, det funkar alltid.

Kram

http://coolqh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards