Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Fredagsvideo!

Av Dessi - 16 oktober 2009 08:48

Ja då var det fredag igen då :)

Denna veckan har jag inte känt för att blogga precis, ibland har inte ens jag nåt vettigt att säga hehe! Flört

Snöar gör det oxå vilket jag inte gillar! Mina flickor o pojken blir ju blöta!! Visserligen har dom stora täcken på sig men dom två små är ju svårt att hitta täcken som passar, om någon har några tips på stora föltäcken så emottages dom gärna! Det blir väl som vanligt att man ska beställa från USA, där finns banne mig allt.

Kampen med stallet fortsätter som vanligt på helgen då mannen är hemma igen efter en jobbtur till Tibro. Men imorgon ska vi gå på bio med barnen, ingen aning vad vi skulle se men det var nåt dom har bestämt så det blir nog säkert bra, nuförtiden ser man mest tecknade filmer på bio men det är faktiskt ganska roligt det oxå :)

På söndag kommer äntligen hovslagaren hit, snällt av honom att förbarma sig över oss.

Men nu ska jag dra på med en fredagsvideo! Idag blir det ingen poppigare låt precis men den är så vacker så håret reser sig och videon är oxå så vacker så jag tycker att den kan få kvala in till den ärofyllda Fredagsvideo-platsen :-))

David Gray med This Years Love...<3

Piew så vackert!


Men man måste skratta lite oxå så därför lägger jag in den här med:



Och den här som får mig o skratta varenda gång fast den inte är speciellt rolig egentligen men Sven Melanders skratt får mig att skratta, det är väl så enkelt antar jag :) Undrar vad den mannen har för sig nuförtin? Jag tyckte han var så kul när jag var liten :-))



Glöm inte att titta på AQHA Congress live på ustream! Väldigt intressant o sen är jag nästan kär i deras speaker! hehe! Men det är säkert, det är så mysigt o höra på i bakgrunden, testa själva!

Ha en bra fredag!

 
 
Angel i Tyskland

Angel i Tyskland

16 oktober 2009 09:25

Äntligen fredag! Så vad händer idag? :)

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Dessi

16 oktober 2009 09:35

Angel, idag är det vanlig jobbedag så idag ska det penslas färg o klippas hår ända till sena kvällen! :)

 
Ingen bild

Jane

29 oktober 2009 23:24

Wohooo...garvar ihjäl mig åt klippet om Hollywoodfruarna..huvudet rätt på spiken kan man säga...

Länge sen, hoppas allt är väl??

Pssst....lite tips om hur fan man får in video på bloggen??

Ha det...

 
Ingen bild

katarina

30 oktober 2009 18:05

Saknar dig på bloggen ! Hoppas allt är väl min vän !!!
Kramar Katarina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards