Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Dessi - 2 oktober 2009 23:42

Jaha, då var det dags imöra då :) Imorrn smäller det! Jag har nästan bröte ryggen av mig idag av allt badande o bandande. Debbie var i det stora hela jätteduktig men tappade tålamodet lite på slutet av badet, för att inte tala om MITT tålamod som oxå tog slut ungefär samtidigt som Debbies, men vi båda sansade oss och bandningen gick bra, men till er som undrar om det inte är jobbigt att klippa barn så är det betydligt lättare än att banda en åring som inte begriper vad det tagit åt matte som ska hålla på o fjolla så väldigt på sistone! :-)

Hur som helst, all we need is a little patience som Axl i Guns roser sa! :-))

Anna var snäll o hjälpte mig med det sista på manen, TACK! <3

Nu tror jag att jag har lagt fram allt så nu ska jag gå o lägga mig, tydligen ska det bli skitväder imöra :-( så vi får se hur mkt bilder det blir...men nån ska jag försöka få till iaf så ni får se hur lilla Debbie ser ut piffad o klar! :-))


Som fredagsvideo blir det Metallica med Mama Said! En underbar favorit! :) (Dom första 20sek är det nåt annat krafs, hittade ingen bättre video!)


Natti natti!



Ovido - Quiz & Flashcards