Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Dessi - 11 oktober 2009 22:14

Ja det sammanfattar ganska precis hur det känns just nu så jag ska gå i säng nu tänkte jag.

Idag har jag bl a varit en snabbsväng på clinic med Les Vogt i Tidaholm. Jag var där för o fota lite åt vännerna Johnny & Fredrika, det blir ju oftast ganska mörkt o töligt i ridhus med den lille ynklige blixten jag har så bilderna måste redigeras lite mer än vid utomhusbilder så dom dröjer ju lite då. Jag måste bara lägga ut en då jag retades med Johnny precis innan den här togs så nu blir det lite internt då men jag ville bara säga till Johnny att jag tycker du lyckades riktigt bra med snygg-försöken för du är ju skitsnygg här juh! Eller hur Fredrika?? :-))

En riktigt bra bild om jag får säga det själv! :-))

  


Ovido - Quiz & Flashcards