Alla inlägg den 27 september 2009

Av Dessi - 27 september 2009 20:10

Som vanligt har helgen gått alldeles för fort och man har inte hunit allt man tänkt :-/

Igår hade vi trevligt besök nästan hela dagen och på kvällen blev jag "tvingad" att titta på melodifestivalen -2008 som Tobias har köpt på skiva, det var ju jättespännande eftersom vi inte alls kom ihåg att det var Charlotte som vann :S :D

Mellan varven fäktades far o son enligt DR Mugg´s modell med toaborstar i tv-rummet (ja självklart nya och inplastade) ;-) Det var roligt tyckte båda -undrar vem som hade roligast egentligen :))

Maken har nu åkt till Norrland på jobb o nu sitter man här gräsänka o allt. Jag o grabbarna har varit på fotbollsavslutning o jag frös nästan ihjäl i blåsvädret. Man borde nog göra som grabbarna o springa sig varm.

Som vanligt har jag måndagsångest o imöra har jag inget sällskap på jobbet heller -vilket jag brukar ha på måndagar så det blir ju extra ensamt den här veckan *suck*

Vi lyckades iaf skruva fast dörren till sadelkammaren idag, och ljusinsläppen på norrsidan är oxå påbörjade -alltid något, även om vi som sagt inte ens gjort i närheten av vad  man trodde att man skulle gjort! :-)

Ja just nu känns det inte som att jag har nåt klokt att skriva så jag tror jag slänger mig på soffan en stund innan det är läggdags.

Ha en skön söndagkväll!


Ovido - Quiz & Flashcards