Alla inlägg den 18 september 2009

Av Dessi - 18 september 2009 23:18

...ja det finns inget bättre ord att beskriva känslan ikväll o därför drämmer jag till med en sorglig men oerhört vakcker låt till. Jag tycker att Amy Lee har en av världens vackraste röster..eller hur... och cellon i slutet fär ju håret att resa sig! *gillar*

Nu blir det gonattkramar! natti natti!

Av Dessi - 18 september 2009 22:54

...så jag kan inte låta bli att lägga ut en vacker låt med Björk, många gnäller på denna människan o säger sig inte förstå sig på henne o till er vill jag säga ge henne en chans, jag tycker att hon är ett musikaliskt geni... slänger med texten nedan oxå som är väldigt vacker..

Kvällskram!



You'll be given love
You'll be taken care of
You'll be given love
You have to trust it

Maybe not from the sources
You have poured yours
Maybe not from the directions
You are staring at

Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you

All is full of love
You just ain't receiving
All is full of love
Your phone is off the hook
All is full of love
Your doors are all shut
All is full of love!
be the little angel

All is full of love, all is full of love
All is full of love, all is full of love ...

Av Dessi - 18 september 2009 09:32

Idag blir det Volbeat med Sad Mans Tounge, en av mina favoriter från dom.

Ha en så bra fredag ni kan allihop! Många kramar!


Av Dessi - 18 september 2009 09:22

...lägger jag ut lite bilder på Cole, alias Kråkan som är fem månader nu. Dom här bilderna sprang jag ut en kväll o bara tog sådär utan borstning eller nån piffning alls vilket ni alla kan se, särskilt om ni kollar på manen som liknar en romares hjälm-fjong närapå :) men FIN är han! det tycker åtminstone jag och jag är SÅ nöjd o stolt över honom.

  

  


Tänkte oxå härma Anna lite o ta med hans halvsyskon som visar framfötterna i USA! :-)

Coles halvbror One Hot Idea vann HUS på Reichert Celebration bl a! Han är oerhört snygg o duktig den killen. Här kommer bild på han:

  

Och här kommer länkarna till bilder från Reichert Celebration:

http://reichertcelebration.com/2009Results/Celebration%208-9-09/09200063091.htm


http://reichertcelebration.com/2009Results/Celebration%208-9-09/09200066021.htm


Och här kommer halvsyrran som heter Chocolate For One som tävlas av en ungdomsryttare som börjar skörda framgångar hon oxå :)

    

Visst är dom snygga? :)

Av Dessi - 18 september 2009 09:18

..och all min styrka till en vän som ska ha sin värsta dag på länge, att behöva skiljas från en kär vän...Jag vet hur det känns och jag finns här om du vill och behöver mig..

Många styrkekramar!! Jag tar med en fin video oxå..


Ovido - Quiz & Flashcards