Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Då va det måndag igen då!

Av Dessi - 27 juli 2009 18:53

Idag hoppade jag in o jobbade, ska jobba imorgon oxå då man ju faktiskt måste betala lokalhyra fast man har semester!! helt sjukt juh! :)

Så det fick bli lite jobb idag o kroppen har genast vant sig av med sånt kände jag för jag som aldrig brukar bli trött i benen kände mig väldigt obekväm med att stå sista timmarna. O föna! herregud vad ting fönen blivit på bara några veckor! Man blev nästan skakig i armarna. Tur att jag har lite ledigt nästa vecka oxå :)


Tänkte oxå passa på o säga GRATTIS! till Johnny & Benji som var med o vann teampenningen på Hjo-ko i lördags! Grattis grattis!


Å sen tänkte jag lägga ut några nytagna bilder på vackra Ronja, jag tycker att hon är jättefin för att ha ett tre månaders föl vid sidan. Mina barn är 7 & 9 år och jag är fortfarande out of shape :) hehe!

Men visst ÄR hon fin!!



 
 
Ingen bild

Susanne

30 juli 2009 15:21

Hon är verkligen vacker! Ronja är ju som du vet min favvo av dina fina hästar (och kråkan förståss som är helt bedårande). Jag är supernöjd med håret och fick godkänt av hårkritikern Vera ;) hon hänger nog med nästa gång det är dags för klippning. Massa kramar o vi ses snart igen!

 
Ingen bild

Des

30 juli 2009 15:38

Hellu Susanne!
Ja Ronja är helt bedårande på alla sätt, jag är verkligen jättenöjd med henne :)
Vilken tur att du fick godkänt av hårpolisen!! :-)))
Vad kul om Vera följer med nästa gång! :)

Hoppas vi ses snart igen!

Många kramar!!

 
Ingen bild

Jaana

31 juli 2009 19:53

Eh, min yngsta är 17 och formen blir bara mer avlägsen med tiden... Hon har ett sagolikt vackert huvud, Ronja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi - 25 januari 2011 22:53

Vår älskade Zeb   finns inte med oss längre, vila i frid älskade katt vi ses i Nangijala             ...

Av Dessi - 15 juli 2010 13:58

Titta vad jag hittade när jag rotade runt bland gamla skivor! Dom här bilderna låg på min gamla hårddisk, den som hastigt insjuknade o fick läggas in akut hos hårddisk-doktorn för intensvivvård. Tydligen gick det att rädda livet på den men den ligger...

Av Dessi - 11 juli 2010 19:59

...o ledsamt...fick i helgen reda på att min gamle häst Nick är död... Han var mycket speciell för mig och jag har SÅ mycket att tacka den hästen för, han var min första Quarter och lärde mig massor...så det känns tungt i hjärtat idag...det finns i...

Av Dessi - 4 juli 2010 08:48

Sk snart ge mig ut o hoppas på att få måla lite idag, igår krånglade liften  o vi har ju ett ganska högt hus så vi fick bara tvättningen gjord. Det var ju ganska varmt oxå så det gick lite segt. Men idag ska jag fanimig måla! Iaf så högt man kommer p...

Av Dessi - 4 juni 2010 09:07

DET var ju längesen! jag känner att det fina vädret KRÄVER en fredagsvideo!! :)      Ska bara flika in oxå, -hur skadad är man när man läser Barn Disco på engelska? alltså barn=stall disco!! Stackars mina barn, dom kan inte ens få få på disco uta...

Ovido - Quiz & Flashcards