Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Dessi - 4 juli 2009 08:25

Ja jag lägger ut fredagsvideon en dag försent! men det får man ta ibland :)

Idag behövs en sån där gammal goding som man blir glad av, vad sägs om Safety Dance från 1983? :) Jag tycker den är helt underbar iaf :)


Av Dessi - 4 juli 2009 08:14

Jag mår lite bättre nu, gubben är hemma och det underlättar massor!! Ja sen har jag ju saknat honom en aning oxå ;-)

Amy mår oxå lite bättre -och då mår jag bättre- så nu är det bara att hålla tummarna att hon repar på sig och blir starkare för varje dag, dock är det för tidigt för att ropa hej men man måste ju tänka positivt.

Igår fick jag hem mina nya kompisar, två paintston, underbart vackra! Ska lägga ut mer info om dom oxå bara jag fått till lite bättre bilder på dom.

Idag ska vi på simskola på förmiddagen och på eftermiddagen blir det till att göra sig iordning för jag och grabbarna ska på Töreboda festivalen, vi ska se på EMD :) Mannen kan inte följa med då han har jouren :-( men vi klarar oss väl själva då, det lär ju vara andra människor där så.

Ha en härlig lördag!

Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards