Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Dessi - 31 juli 2009 16:27

Trodde ni jag hade glömt? :) ja nästan iofs, man blir helt koko när man inte jobbar som vanligt, man vet ju knappt vilken dag det är juh.

Idag blir det Massive Attack, dom tröttnar man aldrig på, det är säkert det ;-)


Av Dessi - 31 juli 2009 09:14

Här kommer lite bilder på vackra Cece :) Nu när hon har varit här några veckor och vi har lärt känna henne lite bättre så kan jag säga att det är en mycket snäll tjej, oerhört positiv o glad häst. Jag har börjat rida henne och hon är jättesnäll o rolig, visst behöver vi rida ihop oss men som sagt, det finns inte ett ont hår på den märren :)


Även Paris har jag börjat rida o hon är lika lugn som en sengångare, otroligt stabil, även mannen har tagit sig en tur på henne och hon gör som man ber och är lika söt som socker :)


Igår pendlade jag tjejerna och om det stämmer så ska Cece få ett stoföl och Paris en hingst! :-) Då får vi se om det stämmer nästa år då! ;-)


Nähej, jag ska få besök här snart så det är väl bäst o försöka se lite anständig ut :)



Ovido - Quiz & Flashcards